Aysenurrk006- 1 aylık bebeğim kabız oldu 4 gündür yapamıyor, hastaneye gidiyoruz 10 güne kadar normal diyorlar başına gelen varmı nasıl atlattınız bu dönemi sürekli masaj yapıyorum karnına ama yok yapamıyor kakasını
matmazelmomy Aysenurrk006- başka bi doktora daha götürün bence probiyotik damlalardan kullanabilirsiniz takviye edici gıda diye geçiyor bağırsakları düzenliyor kabızlığa ve ishale iyi geliyor ayriyetten bağışıklık güclendirme özelliğide var.
Hayalet_99 Aysenurrk006- 4 gün çok normal benim kızım 1 haftada bir yapıyordu telaş edicek bişey yok on güne kadar normal bu durum
188 Aysenurrk006- Her yiğidin bir yoğurt yiyişi var. Bana iyi gelen dize gelmeye bilir hee bebek farklıdır😊