Karamgurme Çok fazla var ve durdukça kötü oluyor doğrayıp buzluğa atsam sıkıntı olur mu tadında bir değişiklik oluyor mu
tubasd Karamgurme dogrsyop atarsanız çözülmesini beklemeden ateşle bulusturun yoksa soğanın içinde donan su kendi kendine çözülürse çok kötü olur ateşle bukusursa bı nebze idare eder oluyor
EmirMom Karamgurme Gayet pratik oluyor tat değişimi de olmuyor Poşetin havasını alıp kapatırsan koku olmaz diye düşünüyorum
Karamgurme Ayla3663 doğrayıp atacağım atarsam marketlerde de oluyor ya ama hiç denemedim tadı nasıl oluyor bilmiyorum
tubasd Ayla3663 ben atmayacağız yazan arkadaş atacakmis Oda çok fazla soğanı varmış ve bozulmaya başlıyormuş israf olmaması için çözüm arıyor
EmirMom Ayla3663 Pardon? Hanımefendi soru sormuş onun cevabını verdim fazlaymış soğanı çürümesin diye dolaba atmak mantıklı yani Zaten sürekli dolaba atmıyoruz :)
Melek34011 Karamgurme bir şey olmuyor bize her yıl 1 kasa köyden gelir ben direkt doğrayıp buzluğa atıyorum buzlu şekilde yemeklere kullanıyorum tat değişimi yok ama sen önce az miktar dene bazıları daha hassas oluyor buzluk kokusuna falan
minikkbebegim Karamgurme bisey olmuyor ben atıyorum buzluğa aynı şekilde havuc kılbiber maydanoz falan da doğrayıp atiyorum pratik oluyor
betulunmevasi Karamgurme ben denedim ve tat olarak hiç farkı yok sadece buzu çözülmeden normal yaptığın gibi yapman lazım
melekxs1 Karamgurme bence buzluga atma ben soganlarin kabugunu soyarim poetlerim dolabin altina atarim hava almassa bisey olmaz altta dursun ben oyle yapiyorum