Kızlar bebeğimin bi anda ateşi çıktı 38.4 e gelince ılık duş aldırdım 1 çay kaşığı calpol verdim limonlu çorap denedim derken şimdi 1 derece kadar düştü ama sürekli inliyor kakasını takip ediyorum günde 2 kez yapardı 4 kez dolu dolu yaptı kabız değil gazını da çıkardı inleme bi türlü geçmiyor ateşi de aynı şekilde ara ara çıkıyor ama inleme durumunu anlamadım uyusa dahi geçmiyor siz bu tarz bir şey yaşadınız mı