Benim oğlum da kronolojik 4 aylık düzeltilmiş 2 ayluk oldu. 58- 67 çıktı Dr da 3 hafta sonra kontrol dedi. Bisi yapmana gerek yok dedi. Ben burda okuduklarıma göre çift bez takıyorum bacaklarını birleştirmiyorum uyurken bacak arasına küçük yastık koyuyorum kapanmasın diye. 21 Şubat’ta kontrol var bakalım inşallah düzelir sınırda dediler