eyluulll sağ ve sol gögsü boşaltacak şekilde sağın sonra dolunca tekrar sağın boşaltın sonra emzirebilirsiniz tabi içtiğiniz hapa bağlı az miktarda geçiyorsa ikinciyi sağmaya bile gerek kalmıyor bazı haplarda iki gögsü tek sefer boşaltmak yetiyor benim eşim eczacı ve hasta olunca süte geçmeyen veya çok az miktarda bebeğe zarar vermeyen haplardan getiriyor bizde insanız ilaç olmadan ayaga kalkamıyoruz biz iyi olucaz ki bebeklerimize iyi bakalım korkmayın ama birdahakine eczacınıza emzirdiğinizi belirtin geçmiş olsun :)