Eşimle benim aramda da kan uyuşmazlığı vardı, oğlum da 6 7 günlükken başlamıştı sarılık. çok korktum çünkü 1 ay erken doğum yapmıştım ve normal sarılığa göre tehlikeliymiş. İlk ölçüldüğünde 19 du ve yatış verildi, 1 gün ışın tedavisi verildi. Işın altında gözlerini kapattılar, sıcaklık yüksek olunca dudakları dili damağı kurudu yavrumun, yazarken bile kötü oldum şu an 🥺 tedavinin ardından 14 e düşmüştü doktor sık sık emzirin dedi. Uyku hali yapıyordu sürekli uyandırmaya çalışıp emzirmeye çalıştık. İçim gide gide hemşirelerin yaptığı gibi topuğuna vurarak sıkarak uyandırıp emzirmeye çalıştım. Aç kalınca şekeri düştüğü için daha da artıyormuş çünkü. Haftalık kontrole götürdük, her defasında kan alışı damarı bulamama filan baya stresliydi, ortalama 3 ay sürdü geçmesi. Tek çaresi gece gündüz sık sık emzirmek 2 saati geçirmeyin demişti doktor. Allah ım şifa versin inşallah, yavaş yavaş geçiyor merak etmeyin 😇