Susamtanesimoms canım yirmilik dişten benim kadar çeken yoktur sürekli hapse oluyordu geri iniyordu üç gün sonra bir daha hapse oluyordu tekrar ağırbaşlıyordu gülemiyordum baş ağrısı kulağıma vuruyordu en sonunda gittim doktora dediler gömülü dediler yatay sinire yakın Allah dedim hayatta dişçiye gitmedim ne olacak dedim ameliyatta olacağız dediler dört dikişle görüp aldılar hiçbir şekilde hiçbir şey hissetmedim yedi gün sıvı şeyler tükettim iğneyle üç tane iğne vurdular uyuştu hiçbir şey hissetmedim çok az baskı hissettim 10 dakika 15 dakika sürdü 3.04 ay oluyor kurtuldum şükürler olsun sen de git bir an önce kurtul dişimme bakıyordum bembeyaz neresi ağrıyor diyordun meğerse kök çürümüş şimdi yirmilik dişim bir tane kaldı onu da arayınca gidip hemen çektireceğim şu an bir sıkıntı yok