kızlar oğlum 2 yaşında ve hala emiyor.Emzirmeyi sonlandırmayı düşünüyordum zaten.Hamile olduğumu öğrendiğimden beri vermiyorum ama gögüslerimde aşırı agrı oluyor.Hamilelikten dolayıda ekstra şişkinlik oluştu.Size sorum bu süreçte ağrısını nasıl hafifletebilirim