Prensesim44 9.ayin başından bu yana aynı şekilde kizim da, sabah zaten erken uyanıyor 7 gibi, gece de saat başı uyanıp ağlıyor tok olsa bile. Bazen zor uyuyor uyanık kalmak istiyor. 10 aylık olmaya 2 gün kaldı.
Ya sabır çekiyorum haftalardır uykusuzluk benim enerjimi düşürüyor.