Arkadaşlar üç gündür falan böyle bişy çıktı oğlum da 11 aylık bazen kaşıyor ama ateşi vs yok çok şükür ağzının içine falan da baktım bişy yok bugün sağlık ocağına götürdüm doktor çocuk uzmanı görsün dedi bu aralar el ayak hastalığı yayılmış çocuklarda dedi bi kaç tane ayağında var ama çok fazla da değil korkuyorum yaşiyan var mı 
