Bnihal Hanimlar merhaba, kizimin galiba azi disleri cikiyor ve biz 1 haftadir huzursuzluk, ustunu islatacak kadar salya, asla ve asla yemek yememe, gece sik uyanma durumlari yasiyoruz pilim bitmek uzere 😔 ne zaman bitiyor azi disi problemleri 🤦🏻♀️
Deletedmom115 Bnihal 18 aylık 3 azı dişi birden çıkıyor ve ben gerçekten mahvoldum. Yemek hariç aynı durumlar mevcut maalesef.
S_D Bnihal 16 Aylık 2 haftadır bizde çekiyoruz ne dış miş bee 🤦♀️ Yemek yok uyku yok sürekli bi ağlama hali resmen değişti yavrum. Kabarmış baya bi ama daha çıkmadı bir an önce çıkar umarım 🤨
Defne_Sevda24 Bnihal kızım 15 aylık son bir ay diş sorunu ile uğraştık 2 gün ateşlendi tam bitti derken acayip bir huzursuzluk başladı hıc bir şey yemedi sadece süt ve büsküvi karıştırıp verebildim meğer ağzı dili yara olmuş vitaminsiz kalmış 2 gün hastanede kaldık serumla beslendi kendine geldi eve geldik bu sefer de ishal ve kusma 2 gün de o şekilde mahvoldum artık kızım agliyodu ben agliyodum eşim teselli etti hep sagolsun çok şükür geçti size de şifalar dilerim beslenemiyosa agzini kontrol edin yara için krem verdi hemen geçti biz de
Ozge_AyazEfee Bnihal 23 aylık oğlum, 10 gün önce arka azı ları tamamladı en büyük etkisi iştahsızlık oldu
Bnihal Benim kizim da 13 aylik aslinda beni en cok yoran yemek yememesi oldu digerleri hadi bi sekilde etkilemez ama yemeyince zayifladi bir de 😔
Bnihal Defne_Sevda24 ayyy bizim de ayni sekilde bir de agzinda yara cikti o yuzden yiyemedigini dusunuyorum ben de krem verdi doktor ama surdurmuyor kizim ben de emzige surup veriyorum ama ne kadar iyi geliyor bilmiyorum. Biz de butun gunu ayranla geciriyoruz. Cok zormus gercekten
Defne_Sevda24 Bnihal aşırı zor canım anlıyorum krem katı bir şeydi bizim parmagimla ağzına yaydim sürekli ağza değdiği anda katı yapışkan bir kivam aliyo doğal olarak emerek yiyo onun faydası oluyo günde 5 kere kullandim faydası oldu
HaticeY Bizim de 3 hafta sürdü üst 2 azı patladı şükür yara olmadı ama çok zor çıktı diğer dişler hiç böyle değildi ağlamalar uyumamalar ısırma vs toparladım derken grip oldu🤦🏼♀️