kukaka benim bebeğim de 3 aylık ve sürekli kucak istiyor . Ne sırt üstü yatmak istiyor ne de yüz üstü. Kucak ve gezmek. Kilosu da var çok zorlanıyorum. Meme de duruyor sadece. Memeyi bırakınca uyanıyor. Eşim akşam çalışıyor benim. Gündüz evde. O yüzden o bakıyor ben yapıyorum ev işlerini veya ben bakıyorum o yapıyor. Dönüşümlü yapıyoruz. Yemeği de öyle yapıyoruz. Ben başlıyorum o bitiriyor. Ama her gün evde de durmuyor tabii. İşi falan oluyor , onları hallediyor. Evde yokken hiçbir şey yapamıyorum. Ne zaman düzelecek bu durum merakla bekliyorum açıkçası. Akşamları da sık sık uyanmaya başladı çünkü. 4. Ay atağına girdik sanırım ☹️☹️