Kızlar selam 4 aylık bebeğim var gün içinde nasıl oyalıyorsunuz bebisleri dışarı cıktık geldik havalar malum yağışlı cok sokakta kalamıyoruz. Neler yapıyorsunuz?? Benimki yere koyduğum anda ağlamaya baslıyo deli gibi cok yoruldum artık. Kitap okuyorum biraz tummytime yapıyoruz oyun halısı vs ama asla yetmiyo cıglık kıyamet ağlıyor