Eglenogren Selam arkadaşlar bebeğiniz ne zaman iki parçalı puzzle yapmaya başladı. Bir de sticker yapıştırma etkinliklerini ne zaman yapmaya başladı? Ona göre arkadaşıma hediye alacağım da ☺️
Nikita Eglenogren bi de ne zaman boyama yapmaya başladı sorusunu eklersek tüm merak ettiklerim yanıtlanmış olur😅 Ben burada başı tutayım
kahvekokusuu Eglenogren tamamen bebegin ilgi alaniyla alakalı Benim oğlum 1 yaşındayken 2li puzzle çok rahat ve severek yapıyordu ayni zamanda arada bir ağzına da aliyordu🤗 Ayni yaşıt olan yeğenim 2 yaşındayken bile yapmadı sevmedi 🤗
Elmsnghn Nikita boya icin 1 yas dediler ama ben daha eline vermedim. Ama su ile defteri boyadığında renk aciga cikan kitaplar var ondan aldom onu verecegim. Bi kac hafta sonra. Kalemine suyu dolduruyosunuz islandikca renk veriuor.
Lousalome Nikita oğlum şu an 20 aylık. Mum boyalarla resim yapmaya 1 yaşından önce basladık. Şu an parmak boyası ve keçeli kalemlerle resim yapıyoruz. İkili- dörtlü puzzle 1 yasindan itibaren yapıyor ama boyamayı daha çok seviyor.
gulyabani Nikita kızım 17 aylık aldım bütün ağzı boya içindeydi🤦♀️Hiç sevmiyo ilgi alanına bağlı bence şu sıra bebeklerini uyutup yediriyo içiriyo yada bultak oyunu. Daha çok benimle ev işi yapıyo mutfak tezgahı üstünde içinde 🫠
Eglenogren Nikita ne kadarlık sizinki? Benimki 13 aylık puzzle yemiyor ama birleştiremeyince sıkılıyor.
Elmsnghn Nikita tabiki. Ama bilinçli yapacağını sanmıyorum. Belki sadece degisimi gormek hosuna gider
Elmsnghn Nikita  Tepkisini merak edip sizin icin cikardim😅 çocuğumun eline kalem kocaman oldu sadece sayfalari çevirip resimlere bakiyo aaa aaaa diye 😅😅 kalemi gerçekten kocaman çocuğun elinde tutmasi zor.
Lousalome Nikita tabikii anlatarak konusarak zamanla azaldi ve bitti su an agzina goturmuyor boyalari