Berraksu Kizlar ben ilk doğumumu özel hastanede spinal anesteziyle yaptm. ameliyat esnasında çok gerildim,şimdi ikinci bebeği istiyorum oda büyük ihtimal devlet hastanesindr olacak acaba genel anestezi istesem yapilirmi..
SevimliHayaletCasper Berraksu bebeğe zararı olduğu için yapmıyorlar. Yani bana yapmadılar ille spinal olcak dediler. Anesteziciyle konuşun yine
sadeturkvatandasi Berraksu az önce yazmıştım ama silmişsiniz postu ilk doğumunuz sezaryense bu da öyle olur genel anestezide yaparlar anezteziste çok korktuğunuzu ve gergin olduğunuzu söyleyin zaten direkt bayıltır😂
ikibaloglanannesi Ben devlette spinal oldum ama ben anestezi uzmanına spinal olucam dediğim de artık genel isteğe bağlı yapmıyoruz zaten demişti. Her hastanede değişkenlik gösterir tabi. Doktorunuz ile konuşun.
ereninannesi_ Berraksu bana fikrimi sormadan sana genel verelim bebeğini 10 dakika geç gör dedi anestezi uzmanı. Spinal yaparsa yaşayacağım zorlukları anlattı çünkü aşırı korkuyordum yüzümden anlaşılmış. Devlet Hastanesi’nde anestezi uzmanı ile servisten gittiğim için öncesinde görüşmedim