Alpinannesi_B Kızlar oğlum 1 aylık yüz üstü yatırsam bi sakıncası var mı? Aranızda böyle yatıran var mı?
hepsineyeterim Alpinannesi_B ben öyle yatırdım ama tavsiye etmiyorlar bizde bir sıkıntı olmadı sirt ustu durmak istemiyordu mecbur hep yüz üstüydu daha rahat uyur daha rahat gazını çıkarırdı. Ama dediğim gibi pek önerilmiyor sizi yanlış yönlendirmek istemem.
cansumert 6 aylık hala yüz üstü yatıyor çokta rahat ediyor sıçramıyor ben de 1 aylıkken tesadüfen yatırmayı denedim çok sevdi hala öyle yatıyor bence hiç bir sakınca yok aksine boyun kaslarını geliştiriyormuş yüz üstü yatırmak
ZeynovePoyraz Benim oğlum 5 ay 9 günlük, hemen hemen 1,5 aylıktan beri yüzüstü yatırıyordum, bir zararını görmedim, yeni yeni sırt üstü yatmaya başladı, üstelik kusan bir bebek olmasına rağmen sıkıntı yaşamadım.