Baharbek ilk olarak doğumda herşeye şahit oldum çok güzeldi eşim yanımdaydı sohbet falan güzel geçti. İkinci olarak ağrıyı az az hissetmeye başlayıp ilaç istedim hemen serumla eklediler ve şiddetli bi ağrı yaşamamış oldum. 3. Olarak doğumdan sonra karına basma yapıyorlar ilk doğumumda hastaneyi inletmiştim zaten ameliyattan yeni çıkmışım hatırlamak bile istemiyorum ilk doğumuna dair en büyük fobim buydu 2. Doğuma en çok bu durum korkutmuştu beni 🥴 neyse işte diğer şekilde amelîyat masasında uyandırdılar dedim ki benim heryerimi mi kesip diktiniz böyle bi ağrı olamaz 😂😂 yani daha da 22 yaşındaydım küçüktüm işte 😀 spinalde hiç biri olmadı karnıma basmaya geldiler evet ama zaten uyuşuk olduğum için bişey hissetmedim, Gayet rahat ayaklandım gezdim, aynı akşam tek başıma yürüyordum yani sürekli yürüdüm zaten de böyle işte spinal daha güzeldi. Karışık yazdım sanki 😀