19 aylık oğlum ve tam bir meme bağımlısı yani canı sikildikca iki dkda bir gelip meme istiyor yer zaman farketmiyor dışarda oluruz üstüme yapisir. Herkes artık yeterince büyüdü biraktir dese de vicdanım sizliyordu taa ki ileri derecede Vertigo oldugmu öğrenene kadar. Bildiğiniz uyurken bile gözümü açsam başım dönüyor yolda yururken dengemi sağlayamıyorum sanki biri bana vuruyor sarsiliyorum. Geceleri kulak çınlamasından yatamıyorum. Neyse doktora gittim kesinlikle ilaç başlanması gerekiyor memeyi bırakın ve ilaca başlayın dedi. Yine bırakmadım 1 ay daha çektim bu şekilde en son büyük bir atak geçirdim bayıldım mecbur bıraktirmaya karar verdim. Dün ilk gecemizi yaşadık sabır taşı aldım gündüzden başladım istemedi öyle ki memeyi acinca sanırım kokusundan dolayı arkasına bakmadan koşuyor yavrum :)) gece oldu ilk uyandı verdim memeyi istemedi ağladı mutfağa gitmek istedi götürdüm su istedi verdim. Sonra sakız istedi onu da verdim odaya geldik kucagimda uyudu. Sabaha karşı 7 bidaha uyandı bu sefer çok ağladı kendini yerlere atti çıldırdı yani neyse zorla ikna ettim konuştum bu sefer oyun istedi 1 saat oyun oynadım sonra ayağımda salladım uyudu. İlk geceyi atlattık zaten bugünde geçerse tamamdır ama benim göğsüm aşırı sis ve çok ağrıyor n yapabilirim bilginiz var mı bu konuda ? Sağma diyorlar sagdikca süt gelirmiş ama böyle de kolumu kaldıramıyorum açıdan ne yapacağım??? Yardım ne olur