Ogulluana hanımefendi benim eşim de işi gereği kuryelerle çalışıyor oda miliyon insanla uğraşıyor kafayı yersin. Ama işin buysa helaliyle yapman gerekir. Ablam da işi gereği kargocularla muhatap birebir nelerini duyuyoruz hepside çok masum değil merak etme sen. Yazılan nota dikkat edilmesi gerekiyor. Her işin bi rajonu var ne sorumluluk getiriliyosa yapılmalı. Hiç haklı değilim ,sana göre değilim. Kızım sabahatan akşama kadar 41 derece ateşle hastanedeydi saatlerce serum yedi crp 125 çıktı. Keşke kimse kimsenin derdini bilmeden haklı haksız yargılamasa ya…