Komşumuzun kızı var 3.5 yaşında benimki de 2 yaşında benim kızımı hiç istemiyor oyun oynamak istemiyor mesela asla kızmıyorum çünkü ikiside çocuk ben istiyorum ki kızımı sevsin her gün oynasınlar ama sendrommu yaşıyor acaba bizi gördüğü zaman ağlıyor gelmesinler diyor 😀 bıcırık bişey çok da tatlı maşallah bu 3 yaş böyle birşey mi ileride kızımda bu şekil davranış sergiler mi ki merak ettim 3 yaş anneleri cevaplarsa sevinirim,🫶