senapulim Kızlar 1 yaş için hangisi güzel sizce evde yapacam ve kalabalık olmayacak hangisi güzel sizce ???
LavininAnnesii senapulim 1💜arka planda Lavin yazıyor,kızımın adı🥰ben de 1 yaş doğum gününü böyle morlu yapmıştım sanki bizimkini paylaşmışlar😃
ezgikrby Beyninizikullanmakucretsizdir sen karşı değil misin böyle şeylere 😁 gözüm sende bundan sonra 🤌🏻
ezgikrby senapulim ev için kesinlikle 2 çok daha şık bence 1 de baya büyük bahçe falan varsa güzel olur yaz günü için tabi 💖