mstfakbratalha içerik olarak nasıl ağır,sindirimi zor bir süt olabilir mi acaba diye merak etmiştim de 😊 ablanız kaçıncı aydan itibaren kullanmaya başladı hiç gaz kusma vs olayı yaşadı mı peki deneme amaçlı ben de alayım o zaman bi
Ama bir kaç yerde okumuştum sanki iyi çözünmüyor biraz bekleyince jöle gibi oluyor şeker parçacıkları gibi içinde parçalar kalıyor tam çözünmüyor diye yazanlar olmuş
burcual siz kaç aydır kullanıyorsunuz yukarıdaki yazdığım şikayetleri okuyunca bir de buraya sorayım dedim de evet bir defaya mahsus bir deneyeceğim Bim de hep denk geliyordum hipp markasının ürünü olduğunu bilmiyordum
Yineben siz kaçıncı aydan itibaren kaç ay kullandınız ? Evet herkes kilo aldırdığını yazmış biz 18 aylık olacağız bize artık aldırır mı bilmiyorum ama o marka dikkatimi çekti bir denemek istedim hipp ürünü olunca hipp de güvenilir bir marka