OptimusPrime ISILTAN Çok şahane fikir. Ama ben çok vanilya tadı sevmem çilekli puding falan değiştirilebilir. Bunu sevdim teşekkür ederim. 🥰 Klasik menü yani,çok abartı yok,israf yok, yenecek kadar. Beğenmenize sevindim. 😇
ISILTAN OptimusPrime Aklınızda olsun o akşam olmaz belki farklı birgün yaparsınız :) Evet bende israf olacak değilde yeneceği kadar az öz tutmak istiyorum masamı :)
Silayy ISILTAN Sabahı ediyoruz biz ondan. Birde sabit bir kutlama ekibimiz var, kalabalığızda. Yeniliyor, artmıyor. Teşekkür ederim. :)
OptimusPrime ISILTAN Evet yani benim için doyursun yeter işte. Kesenize bereket olsun, gününüz güzel geçsin. 🤍
LaMamaDellaCicala ISILTAN eşim ben ve pglumla gecirecegiz…ailelerimiz turkiyede arkadaslarimizlada gecirmek istemedik planjmiz bu menu ile ilgili konusmayayim zira dindar pardon musluman bir tayfa var aaa katiyen tüü kaka diyebilirler 😅