BENOYLEUYGUNGORDUMM Biz Türk’üz. Kendi ırkımızın en büyük geleneği çam ağacı süslemek ve yılbaşı bayramıdır. Ayaz dede’de bizimdir.
Önce siz tarihinizi öğrenin. Sonra ahkam kesin. Noel ve yılbaşı farkını da öğrenirseniz şahane olacak. Her yerde istenmeyen ot gibi bitip duruyorsunuz, fikrinizi soran olmadı. Kendi evinizde ne yaparsanız yapın,kimse sizden izin almayacak.