Merhaba bebeğim 2.5 aylık şuan alerjisinden dolayı evolvıa rp1 kullanıyoruz henüz rapor çıkartmadık. Bu mamayı kullananlara sorum olacak.
- Raporu uzman doktoe yazabiliyormu yoksa allerji doktorumu çıkartıyor.
- Bir ay için kaç kutu ücretsiz mama alabiliyoruz.