aysecikm Ek gıdaya geçtik şuan ayına uygun herşeyi yiyor ama iki üç gündür ağzına bir yudum mama sürmüyor en azından bir yaşına kadar almaliydi gelişimi geriler diye korkuyorum önerileriniz varmı
Hllasaf aysecikm aynı durumdayız sadece gece içiyor iki kere falan ama kilosu gelişimi iyiyse sorun yok bence artık gündüz vermiyorum içmediği için hep çöp oluyordu yapacak birşey yok tamamen onların istediği gibi ilerliyor ☺️