kukaka aynı benimde oğlum hatta dururken kucagimizda bir anca burnundan fışkırarak kustugu çok oldu bende hep etrafima ne zaman geçecek yaşıyan var mı diye sorardım şükür ki 8.ayımızda kendiliğinden geçti geçer ins sizinde hep yan yatırın düz yatirmayin boğulma riskine karşı Allah korur meleginizi siz merak etmeyin Allah’ın izniyle bişey olmaz gelir geçer