Annekizz Çok fazla oyuncağı varsa sıkılır tabi . Uzmanlara göre çok fazla oyuncak, çocuğun oyun kalitesini düşürüyor , oyun kurmasını engelliyor ve dikkatini dağıtıyormuş. Oyuncakla bağ kuramadığı için de uzun süreler oynayamıyormuş. Kaç yaşındasınız bilmiyorum ama eskiden bu kadar çok oyuncak alınmazdı . Benim 3-4 tane bebeğim vardı , kardeşimin 2-3 tane arabası tüm gün onlarla oynardık sıkılmazdık, çünkü başka alternatifimiz yoktu. Hala bile o bebeklerimi saklarım . Biz çocuklara çok fazla oyuncak veriyoruz hangisiyle oynayacağını şaşırıyor . O yüzden ben oyuncak almam pek genelde lego setlerinden alırım ve oyuncaklarını dönüşümlü olarak veririm, meydanda 3-5 parça bırakırım, zaman geçince kaldırdığım oyuncakları yeniden çıkarım yeni alınmış gibi sevinir uzun süre vakit geçirir. size de tavsiye ederim.