Bahar22 Bebeğimin pipisinde biraz yapışıklık vardı çişini rahat yapması için sıyırma yapıyordum bugün yaptığımda yana doğru hafif yırtılmalar oldu ve kızardı bebeğim hiç ağlamadı çişini de yapıyor bi sorun olur mu ?bilgisi olan var mı?