Umayysvnc Kızlar 11 ay 3 gunluk bebeğim ve bazı günler isal acaba diş döneminden dolayı mı yaşayan var mı salyasıda çok arttı fakat zorluyor galiba diş çıkmadı bi türlü bir de çok huysuz hep kucak hep meme diş mi atak mı nedir bu ya
Umayysvnc @falconsw bizde de uykuya direnme var ve gecede çok huysuz hep memeye kalkıyor normalde bu kadar değildi de isal korkuttu beni 4 5 gunde bir tekrarlıyor 1 1.5 gun falan sürüyor
falconsw Umayysvnc büyük ihtimal diş ve diş belirtilerinden biride İshal . Kızımda gece huysuzlugundan dişi anladım kime söylesem diş çıkarıyorsa ishal olur dediler .