Benim kızım iki gün sonra iki yaşında olacak inşallah.
Ses bombasından zeynos ile adis açıyoruz dinliyoruz.
Onun haricinde beraber söyleriz.
Sürekli konuşun kitap okuyun bol bol emin olun meyvesini bir an da alacaksınız.
Şöyle düşünün.
Bir tohum ektiniz toprağa.
En sevdiğiniz meyve olsun.
Bu tohumu bebeğiniz gibi düşünün.
Verdiğiniz sevgi,emek öğrettiğiniz her şey zamanla büyüye büyüye size güzel bir meyve olarak döneceğini düşünün.
Tam tersi durumda da,
Sevgiyi vermeyi falan geçtim.
İlgisiz kalmış,tv telefon ve tablet gibi şeylerle büyüyen bir tohum da illa ki bir zaman sonra negatif bir şekilde bize döner.
En çok da o tohum yaralanır.