civcivoz Kizlar bebeğimi kucağıma alınca alnı kafası sıcak geldi koltuk altından olcunce 37.3 çıktı biraz bekleyip tekrar ölçtüm 37.2 çıktı. Kaç dereceden sonra doktora goturmeliyiz acaba
Hcmy_ civcivoz 37.5 üzeri ateş sayılır üzeri kalınsa inceltin bizim doktor 38 i görürseniz iki ölçümde hiç beklemeyin demişti bebiş küçük olduğu için