Tuceeee Kredi kartımız yok.Dikey süpürge alacaktım.Piyasa değeri 8 bin.Evkurda 14 e geliyor .Ama 24 ay taksit.Taksitleri aylık 600 felan.Mantıklımı sizce? Paranın değeri gittikçe kayboluyor malum.O yüzden almak mantıklı geldi.
Omeraslan Tuceeee Vatan bilgisayarda fiyat ne bilmiyorum ama orada FIBA banka aracılığıyla taksitlendirme oluyor. Araştırın bence Kartınız yoksa elden ödeme şeklinde hem de faiz koymuyor. Ben çeyiz alışverişinde o şekilde yapmıştım. Son durum nasıl bilmiyorum.
Deletedmom_106 Tuceeee evkurdan hiç bişey almam eskiden çalışmıştım 😂 sadece telefon almak zorunda kalmıştım kırılmıştı telefonum. Paranın değeri istediği kadar düşsün adam baştan alacağını alıyo