Bak ben kiwinin aldım şarjlı olanını 3 dk da 50 cc çıkardı birde emzirdiğim göğüstü diğer göğsümdende 4 dkda 60 cc çıkardı daha 2 gün oldu kullanalı wee baby vardı 10 dk da ancaa 50 cc çıkıyordu kiwi çok iyi bi marka değil performansı düşer mi bilmiyorum ama çekimi şu an mükemmel emzirdikten sonra kalan sütleri sağmak için kullanıyorum