Bebeğim 2.5 aylık uyku düzenimiz şu an var geceleri güzel uyuyor gündüzleri de maşallahı var beni yormuyor çok şükür ama hep okuduğum kadarıyla 4. Ayda uyku gerilemesi yaşanıyormuş kesin olan bir şey mi ? Uyku gerilemesi yaşamayan var mı ? 1 gece biraz geç uyudu o da sabah çok uyuduğu için o gecenin sabahına zombi gibi kalktım bende alışmışım onunla uyumaya 4. Ayda naparım diye düşünmeye başladım 🥲 uykusuzluğa alışkındım aslında doğumdan sonra bayaa uykusuz kaldım 1.5 aydan sonra uykusu düzene girince biraz zorlanıyorum