kizlar komşum eşinden boşanmak istiyor azeri kendinizi daha vatandaşlığı yok yeni baş vurdu eşi sözel eziyet ediyormuş hatta kursa gidiyor dolmuş parasını bilr vermiyormuş acaba şimdi bosansam vatandaşlık olmadan nafaka alabilir miyim haklardan yararlanabilir miyim bilgisi olan yazabilir mi kadin Türkiye de gariban pek kimsesi yok