16 degerle yatış yapıldı 12 ye düştü çıkış oldu ama çocuk asla uyanmıyor ayak altına vurduk ıslak bezle sildik burnunu sıktık ama yok kalkmiyor . Yine sarilik yükselmiş olabilir mi nasil uyandiriyorsunuz. Sutu sagip biberonla veriyoruz asla ağız refleksi yok agizinda duruyor oyle en son 9 buçuk gibi emdi . Lütfen bilen biri acil cevap verebilir mi 35 haftalık doğdu