Merhabalar, bebeğim şuan 9,5 aylık son 1 haftadır 7.atak döneminde.. Yalnız son 1 aydır geceleri saat başı uyanıyor. Emerek uyuyan bir bebek fakat hiç böyle değildi. Geceleri ya kesintisiz uyur ya da uyanıp uyurdu emerek yine. Ama son 1 aydır saat başı neredeyse hep aynı saatlerde uyanıyor en sonunda yatakta yanımıza alıyoruz zar zor uyutuyorum😢 Diğer atakların hiçbirinde böyle olmamıştı. Valla halim perişan 🙈🙈 ataktan mıdır nedendir acaba ya? Ve ne zaman geçiyor tabi geçiyorsa bir fikriniz var mı?