Merhaba. Kızım 4 aylık oldu rutin kontrolümüzde doktorumuz ferrum hausmann başladı sabah 6 akşam 6 yada sabah 12 damla. 1 hafta olmadı henüz başlayalı. Kakası koyu yeşil renk bu normal geldi bana fakat çok yoğun pas kokusu var kakasında ve hafif mukuslu gibi. Normal mi ? Teşekkürler 🙏