Kızlar saçlarım sarı ombreydi. Garnier Açık Kahve ile boyadım çok güzel oldu nerdeyse doğal rengim gibi oldu ve boyandığı belli olmuyor. Ama uçlarda hafif ışıltı gibi sarımsı açılma oldu haftaya bir daha boyuycam aynı boyayla iyice kapatsın diye. Siyah olmaz değil mi var mı böyle sarıdan özüne dönen?