Hanımlar merhaba. Bebeğim 22 günlük dün akşam ateşi olduğunu farkettim 37.4 sabaha kadar ateşini takip ettim şükür düştü. Fakat şimdi çok huzursuz uyku sırasında ağlayarak uyanıyor 2 dk sonra tekrar uykuya dalıyor. sizinde başınıza böyle bir durum geldimi siz nasıl bir yol izlediniz