bambam9393 Bebeğim düzeltilmiş 4 aylık , normal 6 aylık . 2 ay erken doğdu ben neye göre ek gıda başlıcam
Ezzzzi bambam9393 hazırbulunuşluğuna bakın , oturtabiliyor mu şuan , siz yemek yerken bakıyor mu , 34 haftalık mı doğdu , oğlum da 36 haftalık doğdu ama prematüre geçmedi bilemedim hiç
duygukayaa bambam9393 siz söyledikten sonra detaylı baktım benimde bebeğim prematüre 33+5 doğdu. Şuan düzeltilmiş 37 günlük. Baktığım kadarıyla prematüre bebeklerde düzeltilmiş en erken 13. Desede ideal 16. Haftalık bebek 5 kiloyu geçmiş olması, oturabiliyor olması dil fonksiyonu gelişmiş olması gerekiyor. Sadece anne sütü alan bebeklerde düzeltilmiş 4 ay net bekleniyor. Ama mama alan bebeklerde biraz daha erken olabiliyormuş.
busekandemirr bambam9393 merhabalar, benim bebeğim 28 haftalık doğdu. kronolojik 6. ayında tadımlara başladık şu an 7 aylık günde iki öğün ek gıda veriyorum. tamamen bebeğinize bağlı onu gözlemlemeniz lazım. benim bebeğim ek gıdaya eğimliydi o şekilde başlamıştım hiçbir sorun da yaşamadım
Femme1 bambam9393 oğlum 35+4 doğdu duzeltılmıs 5 kronolojik 6 aylık ek gıdaya başladık yoğurt havuç kabak ve patates verdım 2 gün veriyorum ama asla pütürlü yemıyor sıvı sekılde yiyor
alpssmom Femme1 çatalla ezip zeytinyağı ile açabilirsiniz aslında biz de yeni başladık havuç ve kabak verdim o şekilde tadım yaptırıyorum aralarda da su veriyorum zorlamıyorum fazla istemiyorsa
Femme1 alpssmom suda verıyorum ama pütürlü direk takılıyor boğazına ve ne varsa kusuyor doktor ıle görüştüm yavaş yavaş gecıcez dedı sımdı püre olarak devam edıyoruz