Gündüz 1 kez öğlen uykusu uyuyan bebiş düşünelim. 13 aylık. Diyelim sabah 9 da uyandı 3 saat sonra uyutacağım ya. 12 de değil de 12 buçuk veya 1 de uyutsam daha geç uyansa diyorum mantıklı mı yoksa saatinde uyutmadığım için uykusunu açıp az uyumasına mı sebep olmuş oluyorum? kafamda deli sorular 🤪😂