Kizlar ben ilk doğumumu özel bir hastanede spinal anesteziyle yaptm ama çok etkilendim o cekistirme asılma hissi beni çok gerdi şimdi ikinci bebeğe cesaretim yok o. Anları düşününce.simdi hamile kalırsam devlette yapıcam büyük ihtimal doğumu ve bu sefer genel anestezi oluyum diyorum devlette buna imkan varmı isteğe bağlımidir.