Merhaba geçen lavabonun fayanslarini kirmiştim sonunu merak edenler vardı bugün sabah çocuklar uyurken 5 kalkıp yaptım mazemeler gelince kizlar duvar eğri oldu için aralari biraz açık kaldı onu da Derz yapacam iyce kurusun nasil iyi olmuş mu bence fena olmadı ne çok iyi ne çok kötü ?