Tky58 Merhaba arkadaşlar. Çamaşır kurutma makinesi almak istiyorum ama bu iş biraz karışık geldi bana. Yoğuşturmalı, ısı pompalı vs... Kullananlar varsa memnun olduğunuz veya olmadığınız yönleriyle makinelerinizin modellerini söyleyebilir misiniz acaba? 😕
EylulMother Ben beko kullanıyorum 7 kg hiç memnun değilim ya o kadar kırıstırıyoki bide kurutmuyo geldiler bakmaya çok az aticakmisim çamaşır zaten 3 saatte kurutuyo