Merhaba🌺
Geçen başından sonuna kadar siyaha dönük çok koyu bir renkte adet oldum. Başıma ilk defa geldi. Olabilir falan dedim ama bu ay da aynı şekilde oldum. Başta ve sonda olması normalmiş ama sürekli bu şekilde kanama hakkında bilgi bulamadım. Bunu yaşayan var mı? Kan rengi değil de kopkoyu bir kahverengi rengi. Yoğun ve uzun sürer bu dönemim zaten ama 2 aydır böyle olunca endişelendim biraz