iyiki Bebeğim iki aylık emzriyorum ve leke gördüm sizce adet olunur mu hemen genelde hemen olmuyorlar kırk sonrası kontrole tek olduğum için gidememiştim bir sorun yoktur umarım endişelendim normal mi hemen adet olanlar var mı veya sadece leke mi görünür
suzannn iyiki ben bebeğim iki buçuk aylıkken kahverengi şekilde başlayan lekelenmelee oldu sonra kan şeklinde lekelenme oldu bir hafta böyle sürdü dedim herhalde lekelenme şeklinde bitti sandım bir gün sonra bir adet oldum 12 gündür oluyorum ve saat başı ped degistiriyorum lekelenme olduysa bence adetin yakın