47lina ben türkiyedeyim ama mamalarımız ordan geliyo bizde pre le başladık 2 -3 ay onu kullandım anne sütüne en yakın oymuş sonra 1 numarasına geçtik hepsini almanyadan getirtiyorum türkiyede pre yok zaten bu arada premature bebekler içinmiş besleyiciligi fazladır diye emzirmeyle birlikte kullandım tavsiye ederim önce pre kullanın zaten 6 aya kadar kullanılabilir yazıyo üstündede