Sekerpare_ Kızlar kızım bir yaşında emziriyorum. Geçen ay 17 kasım da ilk reglimi oldum ama bu ay hala olmadım. Düzensizlik olabiliyor mu ilk zamanlar
SedatAlpAnesi Sekerpare_ evet düzensizlik oluyor. Ben ilk oğlumda 11 ayda olmuştum sonra 2 ay olmadım sonra 3 ay olmadım sonra düzenli başlamıştı. Bu oğlumda ikinci ayında oldum hemen